Subject: RE: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 14:58:17 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A0432/25
(A0432/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/090/5839N02536E009 A)EETT 
B)2502100700 C)2502141600 D)DAILY 0700-1600 E)TEMPO RESTRICTED AREA 
EER2156UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WITHIN AREA: 
584708N 0253732E - 584547N 0254516E - 583127N 0253615E - 583202N 0252556E - 
584708N 0253732E EXCLUDING TEMPO SEGREGATED AREA EETSA21 NURMSI. PERMISSION 
FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5912 4911, ALTERNATIVE 
TEL +372 5650 2880. F)SFC G)FL090)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Egert Linkmann <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 3, 2025 1:51 PM
To: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; ecaainfo.jira <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Marko Liiva 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus

Tere

Edastan õhuruumi taotluse, dokumendid lisatud manusesse.

Egert Linkmann

Threod Systems

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.